DGOCblog E-mailmarketing voor webwinkels: de vraagstukken
E-mailmarketing voor webwinkels is al jaren een hot topic. De ene webwinkel zweert bij deze online marketing tool en haalt daar wel tot  1/3 van zijn Lees verder
Winst maken met Google AdWords
Winst maken met Google AdWords voor jouw webwinkel, hoe pak je dit aan? Een antwoord op deze vraag gaan we in dit artikel niet formuleren, maar Lees verder
Er zijn verschillende soorten video’s waar je aan kan denken bij video’s voor je bedrijf. Elke soort video kent zijn eigen doel. In tegenstelling tot nog Lees verder
DGOCblog vergeet eigen website niet
Het komt ontzettend vaak voor. Er zijn altijd wel honderden redenen om niet aan je eigen website te werken. Ik wil een lans breken over hoe belangrijk Lees verder
Consumentenbond wil punten scoren
Afgelopen week vond ik een artikel van de Consumentenbond en daar wil ik graag iets over kwijt. Ik ben niet per se voor of tegen de Consumentenbond. Lees verder
DGOCblog #131 Advertentieplanning binnen Google AdWords
Van veel partijen mag ik de Google AdWords campagnes bekijken en beheren en daarbij is mij opgevallen dat er nog steeds enorm veel partijen zijn die Lees verder
DGOCblog Online Marketing is ook offline belangrijk
Wij hebben net de regionale vakbeurs achter de rug, de Maasvallei Expo in Venray. Het is belangrijk dat je je bedrijf regionaal presenteert aan bezoekers die Lees verder
DGOC blog Waarom podcasten
Ongeveer anderhalf tot twee jaar geleden ben ik verslingerd geraakt aan het maken van podcasts. De reden hiervoor was dat ik mijn content op een andere Lees verder
DGOC blog Wat wil mijn klant
Heb jij jezelf die vraag wel eens gesteld? Sinds 2000 heb ik met meerdere klanten gewerkt, personeel op kantoor gehad, op locatie gewerkt, trainingen en les Lees verder
Van plan naar planning
  In dit blog wil ik jullie meenemen in de strategische wijzigingen in de manier waarop we voor onze klanten zijn gaan werken. Ik denk dat Lees verder